piątek, 2 lutego 2018

Dziewczęce LO w stylu steampunk / Girly steampunk

Kochani !
Dzis mam dla was babski steampunk. Wzięłam na tapetę moje ulubione zdjęcie ( czy wy tez macie zdjęcie które lubicie tak bardzo ze moglibyście je scrapowac na okrągło  ? ) i moje ulubione tekturki z serii Industrial Factory. Praca nie potrzebowała dużo dodatków wiec dołożyłam tylko kilka odcisków i trochę metalowych elementów i całość potraktowałam woskami domowej roboty żeby było trochę starociowo i trochę błyszcząco.

Hello everyone!
Today I have for you steampunk piece with feminal twist.  I love picture that I used here i could work with this one over and over again. I used also my favorite chipboards from Industrial Factory series. To add grungy steampunk feel to work i used some homemade shiny vaxes. Those chipboards where so decorative that I didn't need to many additional embellishments just some wire and few metal add ons


Supply list :
   Industrial Factory - rury i zawory - MDF  Industrial Factory - trybiki i zębatki XL - zestaw  Industrial Factory - tło zegarowe   Zegar - DUŻY   Ramka z koronką #5

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz