poniedziałek, 20 listopada 2017

W brązach / In brown tones

Witajcie,
Dzisiejsza kartka jest w nieco jesiennych barwach. Nie wpasowałam się tym samym w pogodę, bo w większości miast w Polsce spadł dziś śnieg! No cóż... na zimowe kartki przyjdzie jeszcze czas, a tym czasem zawalczę by jesień jeszcze trochę z nami pobyła.
Bazą mojej kompozycji stały się tekturki, to na nich ułożyłam całą resztę dekoracji tworząc całość.
Zaczęłam od odcięcia kawałków z tekturki "nieregularna kratka" i na niej stworzyłam kwiatowe pnącza.

Hello,
Today's card is in slightly autumn colors. I didn't fit in the weather, because in most cities in Poland today snow fell! Well ... there will be time for the winter papers, and for now I will fight for a little bit of autumn to stay a little longer with us.
The base of my composition became the cardboard, and on them I put all the rest of the decoration.
I started off the pieces of cardboard "irregular grille" and on it created a floral creeper.


Wykorzystałam / I used
tło ażur -  NIEREGULARNA  KRATA  Ornamenty "rose" - zestaw

Choco

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz