wtorek, 31 października 2017

Kartka z shaker box - kurs / Shaker card - tutorial

Cześć!
W ostatniej mojej inspiracji, pokazałam kartkę z shakerbox'em zrobionym z warstwowej ramki, obiecałam Wam też kurs na taki shaker box, więc dzisiaj mam dla Was kolejną kartkę z shaker box'em. Choć w Snip Art znajdziecie wiele warstwowych ramek, tym razem użyłam dwóch osobnych tekturek, które świetnie do siebie pasują, i zrobiłam z nich warstwową ramkę.
Jest to trudniejsza wersja shaker box'a bo ramka ma nieregularne kształty, ale da się i tak. 
Na taki shaker box, najlepiej wybrać ramki o podstawowych kształtach - kwadrat, koło, owal...
W pierwszej kolejności zobaczcie kartkę, a na końcu posta czeka na Was kurs.
:)
Hi!
In my last inspiration I show you the shaker card made with layered frame. I promised that I will make the tutorial and here it is. This time I use two different frames that suit together very well and made one layered frame. This card is more difficoult than the other because the shape of frame is unregular. For this card is much easier to use regular shapes as oval, square or circle...
At the end of the post you will find the video tutorial.








Zapraszam do obejrzenia kursu video:
I invite you to watch the video tutorial:
Użyłam: / I used:
Magic Lights - Ramka z lampkami - podwójna Magic Lights - Ramka z lampkami - pojedyncza Śnieżynki - zestaw 16szt.
Pozdrawiam
Greet

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz