wtorek, 16 maja 2017

Album Tutorial

Cześć 
Przygotowałam dzisiaj dla Was kurs na wykonanie bardzo szybkiego 
albumiku z kopert, które przypuszczam również Wam zalegają gdzieś, 
szczególnie jeśli kupujecie komplety kopert z bazami. 
Ja mam ich całe mnóstwo, dlatego czasami wykonuję szybkie albumiki, 
którymi obdarowuję bliskich. 
Pokażę Wam przypomnę coś, co pokazywałam Wam jakiś czas temu, 
czyli pomysł na kolorowanie tekturek. Świetnie sprawdza się lakier do paznokci, 
oraz co zrobić kiedy brakuje nam kosteczek 3D, zwłaszcza jeśli kochacie 
Snip Artowe tekturki i zbieracie to co po nich pozostaje. 
Jako bazę wykorzystałam koperty, które wystarczy tylko zakleić, 
a następnie możecie odciąć jeden bok i w ten sposób powstanie kieszonka 
na niewykorzystane zdjęcia, lub inne pamiątki. 


Hi I have prepared today a course for you to do very fast envelope album, which I suppose also you have somewhere, especially if you buy sets of envelopes with bases. I have a lot of them, so sometimes I make fast albums, which I give to loved ones. I will show you what I showed you some time ago, That is the idea of ​​coloring cardboard.... nail polish works great, And what to do when we miss 3D cubes, especially if you love Snip Art cardboard and collect what's left behind. As a base I used envelopes that just need to be sealed, Then you can cut off one side and thus create a pocket for unused photos, or other souvenirs











Użyłam / I used 
Rodzinne napisy - DUŻY zestaw      Skrzydła motyli #2 - zestaw
Buziaki / Kisses 


1 komentarz: